Doorgaan naar hoofdcontent

Besluit genomen om afscheid te nemen.



Afscheid
Het bloggen ben ik begonnen als een avontuur. Al jaren lees ik blogs over diverse onderwerpen maar vooral over geldzaken. De reden dat ik startte met bloggen was dat ik iets terug wilde geven. Als introvert vind ik schrijven leuk en nuttig om mijn gedachten te ordenen. Maar als halve dyslectisch persoon is schrijven soms ook een taal worsteling.

Bezinning
In de maanden oktober en november ben ik weer terug gegaan naar mijn wortels. Door na te denken over wat je wil kwam er bij mij ook een aantal bijzaken wat ik echt leuk vind om te doen maar niet echt bijdraagt aan mijn doelen. Bloggen hoort hier (helaas) ook bij.

Simpel
Een van mijn doelen is mijn leven simpeler te maken. Door te stoppen met bloggen helpt mij om meer gefocust te blijven op mijn andere doelen. Je kunt gewoon niet alles en daarom heb ik prioriteiten gesteld.

Dank
Ooit las ik de uitspraak. Mannen weten niet hoe ze afscheid moeten nemen en vrouwen weten niet wanneer. Bij het schrijven van dit blogbericht dacht ik er weer aan. Ik weet dat ik nu aan het stop en dit is gewoon mijn laatste bericht. Maar ik ik vraag mij wel af. Hoe schrijf je een afscheidsblog?

Ik wil jullie bedanken voor het lezen van mijn blogs. Ik wens jullie het goede met alle die jullie lief zijn.

Reacties

  1. Tjemig, een van de personal finance blogs die nog langer loopt dan de mijne houdt ermee op. Jammer, maar begrijpelijk als ik jouw overwegingen zo lees. Hartelijk dank voor de inspiratie die ik bij je op heb kunnen doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer, maar wat zijn je andere doelen?

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten