Doorgaan naar hoofdcontent

Spaarrekeningen



Op dit moment heb ik nog 3 spaarrekeningen. Waarvan ik alleen de rekening van mijn huisbank en de rekening van de leasplanbank echt gebruik. De andere rekening bij moneyou heb ik al een paar jaar niet meer gebruikt.

Opruiming
Dus ik besloot om de spaarrekeningen te gaan opheffen. En gewoon simpel terug te gaan naar 1 betaal rekening 1 spaarrekening en 1 beleggingsrekening. Het opheffen is in een paar muisklikken gedaan.

Weer een stap naar een eenvoudiger leven
Ik ervaar steedsmeer hectiek in mijn leven. Dat heeft te maken met de keuzes die ik maak en in het verleden gemaakt heb. Ook ben ik veranderd mijn voorkeuren en behoefte zijn ook verschillend met vergelijking van een paar jaar geleden. Moeilijk doen was eerst echt een hobby van mij. Nu heb ik daar gewoonweg geen tijd en geen zin meer in. Daarom ben ik blij met deze actie.

Reacties

  1. Knorknor, blingbling, maar ik vind conservatief niet meer op zijn plaats.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten